Saturday, April 6, 2013

dear rosel

Hey De' Rosel. Rindu aku? Rindu tulisan2 bodoh aku? Rindu budak gengster ni? De' Rosel sayang. Aku rindu nak taip panjang2 kat sini. Tapi itu lah, masa suka jealous. I can't make it. Tak sempat. Takdak idea. WTF.

De' Rosel. U know what? Semalam aku dengan Apiet dah habis. How i miss him today. Ego bodoh ni bila entah nak blah dari hati aku. How i keep looking at my phone waiting for his call. How i keep open and read old messages from him.

Air mata ni semalam bodoh sangat berlagak tak nak turun. Hari ni dah kenapa bodoh nak basahkan muka aku. Mana aku rindu Apiet pun. Mana aku sayang dia pun. Bodoh Zati bodoh. Tak payah nak nangis. Yang ni yang hang nak kan. Apiet blah dari hidup hang. Then why u crying like baby girl.

Bodoh lah. Stop nangis Zati. Stop it!

Tuhan, just once, gimme back my Apiet.

No comments:

Post a Comment