Tuesday, February 10, 2015

we are tying the knot ✌️

Assalammualaikum. Hello. Fuhhhhh. Lamonye haaa tak update blog. Dah masuk 2015 dah pun. Kalau almari dah berdebu haa De'rosel ni 

Banyak gilaaaa story yang tak terstory dalam blog ni. Perghhh perghh. Acano nak jadikan bahan khazanah untuk cucu cicit 

So far aku still dengan Apiet aka superman aku. Lebih menggembirakan ialah kami dah bertunang. Yayyyyyy tepuk2 bahu sendiri sebab at last we move to another step in our relationship. Tadak la dok bercinta huha huha tak kemana ittewww.

So mana gambar bertunang? Non hado. Hahaha. Boleh dilategorikan pertunangan aku dengan Apiet memang paling ringkas tak membazir jimat cermat lah. No hantaran, no majlis, no baju tunang merelit merelap. Kah :'(

Aku cuma pakai dress dengan cardigan pergh buruk gila but im kinda happy because it happen smooth and happy. Kakakaka. Malas weh nak cerita satu per satu tapi memang terkejut punya majlis bertunang aku dengan Apiet ni. 

Alhamdullilah segalanya dah pun selesai. Ouh by the way kami bertunang on 27th Jan 2015. Got two rings, 1 engagement ring and 1 gift from Apiet's father. Wiiiiiiiiii 

Insyallah we are getting married this year.
Moga dipermudahkan. Amin.

Moga Allah satukan kami dan kekalkan hubungan kami hingga akhir hayat. Amin.

Till then. Adios.

No comments:

Post a Comment