Monday, May 2, 2011

rindu

[Gambar] i love you more and more day by day

Kredit henpon aku RM0.00. Maksud. Aku tak boleh nak sms dengan Mr. A. Damn. Baru stop mesej 15 minit, aku mula rindu dia. Serius. Aku angau mungkin dengan Mr. A. Tak boleh berenggang mesej langsung. Selain hari Sabtu lepas yang aku pergi berfoya2 dengan kawan2 aku tu.

Esok Mr. A mula exam. Pukul 9 paper english pukul 2 paper add math. Sempat aku wish good luck tadi dekat dia. Harap2 dia oleh jawab exam baik2. Yang terbaik aku doakan untuk Mr. A. Biar dia lulus cemerlang dan masuk meminang aku. Teheee. Gatal.

Kami ada plan nak pergi holiday. Bila Mr. A balik sini untuk cuti akhir sebelum masuk semester baru. Aku harap plan tu menjadi. Sebelum aku tamat kolej bulan Jun depan. Dan aku nak habiskan masa sebaiknya dengan Mr. A. Ya, itu impian aku. Biar boleh kami cipta memori indah2 saja untuk dikenang. Cis, apa kes anak mafia jiwang semacam ja ni? Haih.

#haih. serius rindu. acene neyh?

No comments:

Post a Comment