Saturday, April 30, 2011

mr. a bila bebai boleh tahan gedik dia tapi bila aku marah lagi ganas


Kemaren aku pergi berfoya2 dengan kawan2 aku. Kami pilih tempat basah2 untuk kepuasan. Geng mafia mesti la tempat kena thrill. Main slide dalam ayaq habis thrill dah kami rasa. Untuk masa berfoya2 dengan kawan2, henpon kami semua campak dalam loker seharian. Ya. Kami dikelilingi ayaq sampai lupa di darat ada yang menanti merindu.

Bila naik, aku tengok henpon. Ada 5 mesej. 2 dari kawan aku yang tak join kami berfoya2 dan 3 lagi dari Mr. A. Aku tahu dia rindu aku. Baru tinggal seharian dah rindu. Sweet betul. Tapi mesej terakhir dia memang tak sedap betul aku baca. Dia suruh berfoya2 sampai esok [baca:hari ini]. Aku mula tak senang hati. Ada unsur bebai ditinggalkan di situ.

Aku mula mesej dia. Tak ada reply.

Aku order burger. Apa kena mengena ni?

Aku call pula. Operator suara perempuan yang jawab. Babi.

Aku pilih keychain. Aku snap dua tiga gamabar. Masih mood berfoya2. 

Aku call kali kedua. Operator suara perempuan yang jawab kali kedua. Lancau.

Lima minit aku diam.

Dia mesej. Suruh berfoya2 lagi. Aku gelak. Aku kata dah puas berfoya2. Dia bebai lagi. Aku reply mesej muah2 pun dah tak mampu buat dia gersang. Ceh. Aku anak mafia. Mana reti pujuk2. Tapi merajuk reti. Haih. Aku garu kepala. Aku mms gambar keychain nama aku dengan Mr. A biar nampak sweet. Dia suka tapi bebai lagi. Gedik betul bebai lama2. Last2 aku bukak cerita aku nak beli rantai tangan. Dan berkesan. Dia tak bebai. Hehe. Ceh penat aku pujuk. Baik aku bukak cerita lain dari awal. Huhuhu. Tapi comel pulak Mr. A bila bebai. Selalu aku je bebai, sekali sekala dia bebai jadi lain macam perasaan nak memujuk. Heeee:)

Tapi, lepas tu bila kantoi dia sakit perut sampai cirit birit dan perut masuk angin sebab tak makan aku terus meletup marah kat dia. Dah jadi bangang pulak aku bila Mr. A sakit aku tak ambil peduli siap berfoya2 dengan kawan2 tinggalkan dia. Tambah lagi dia topupkan kredit henpon untuk aku tapi dia sendiri tak makan sebab tak ada duit. Aku rasa macam erkk teruknya aku. Aku tacing. Marah aku sampai Mr. A hantar mesej ayat sedih baru aku hilang marah kat dia. Lepastu kami pun mesej gembira2 balik. Hekhekhek. Gedik's.

Tapi ni sekali lagi Mr. A dok bebai sebab aku takmau mandi dari pagi tadi dia suruh. Macam dia bau busuk aku tak mandi sampai bebai2 suruh aku mandi. Aku ingat lepas mandi kalau dia bebai lagi aku nak bukak cerita pasal nak beli sabun pula. Mungkin dia tak bebai dah lepas tu. Hehehe.

#Mr. A saya rindu kamu. Balik sini cepat2 ye sayang.

No comments:

Post a Comment