Thursday, July 28, 2011

aku cinta kamu dah kliche sangat.

Kamu dah jumpa mama dan abah. Ya. Langkah pertama yang baik. Dan saya suka itu. Sebab memang saya nak semua tahu saya milik kamu. Tapi kadang2 takut jugak. Kalau kita setengah jalan. Dan saya lost kembali. Sama macam setahun yang lepas. Kisah lalu. Tak payah ungkit.

Kadang2 saya pikir tentang kita. Janji2 kita. Sumpah2 kita. Boleh kah kita tunaikan. Atau sumpah tinggal sumpah.  Dan saya takut kita end up dengan cabang jalan yang berlainan. 

Buat masa ini, kalau saya terfikir nanti saya lihat kamu jalan pimpin tangan dengan gadis lain, saya akan bunuh dua2 sekali. Dan diri saya juga. Sebab bunuh kamu sama macam bunuh hati saya. 

Saya kadang2 tengok muka kamu dalam henpon bila saya rindu. Dan saya tak sabar tunggu masa yang kita sama2 impikan. Bila kamu dan saya dalam pakaian sedondon duduk atas pelamin. Harap mama dan abah setuju. Dan mak dan ayah kamu juga sama angguk setuju.

Kamu jaga diri baik2 kat sana. Dan saya terus setia tunggu kamu kat sini.

#i love you so much ismail noor @ mohd hafiz bin othman

No comments:

Post a Comment