Monday, August 29, 2011

last ramadhan

Hari ni hari raya. Kelmarin last puasa. And its awsome. Yeah, hari2 memang awsome bila berkaitan dengan Mr. A saya. Dah la, taknak panggl Mr. A lagi, nak panggil Encik Superman. Sebab mama cakap muka dia macam superman bila pakai spek. Kahkahkahkah. 

Ouh2. Nak cerita pasal last ramadhan tahun ni. Kuikuikui. Yay, last ramadhan tahun ni dan 1st time berbuka dengan Encik Superman. Hiks. Suka. 

Thanks god kali ni menjadi plan nak berjumpa. Hahaha. Anak mafia ni rindu teruk kot. Dah la hari tu time pi Selangor tu nak jumpa tak jadi. Huh. Benci. 

Encik Superman dari dulu suka betul main surprise2. Hari ni dia datang tak bagitahu. Memang suka lah aku dengan tak mandi, muka bersepah ja. Hohohoho. Tengah rajin kemas rumah tiba2 dia jengoi. Tanjat boboi. Hahahaha. Dah la mai dengan kawan dia, jatuh kredibiliti anak mafia tau sambut pakwe datang dengan muka tak mandi.

Lepas tu terus pi Queensbay. Yay! Saya dapat handbag. Yay lagi. Hahaha.

Lepas tu teman Encik Superman dengan kawan dia shopping. 

Lepas tu berbuka dekat KFC.

Lepas tu pi uptown.

Lepas tu balik.

Hari ni dah raya. Hahaha.

Update entry macam taknak update. Kehkehkeh. Saja je. Aku kan jenis pemalas sekarang. Nak update entry pun pendek2.  

Encik Superman memang buat aku melting tau. Tengah jalan nak pi kat keta tu curi2 dia kiss ubun2 kepala. Homagad. Suka. Hahahaha. Lepas tu whole day dengan dia hari ni pegang je tangan. Hahaha, takut aku hilang la tu. Kuikuikui. Lagi2 aku suka dia pakai spek. Kacak2. Hahaha. 

Tapi kan amik gambar 3 keping ja sebab aku malu2 dengan kawan dia. Hahaha.

Dah la, nak tidoq. esok siang nak beraya.

Ouh, harap2 dia datang rumah. Eh! rindu dia lagi tau. Tak puas jumpa. Kahkahkah. Gediks!

I love you Encik Superman. And selamat hari raya. Saya tahu saya banyak buat salah dengan awak. Muah.\

#bila pulak nak beraya sebagai suami isteri. eh! lariksssssssssss:)

No comments:

Post a Comment