Sunday, November 13, 2011

rindu!

Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung

                                          -ombak rindu-

Rindu sebenarnya dekat Mr. Superman aku. Rindu nak renung muka dia lama-lama. Rindu nak tarik tangan dia. Rindu dia cium kepala aku. Rindu nak peluk dia. Rindu dia usik aku. Rindu nak naik moto dengan dia. Rindu nak duduk atas peha dia. Rindu dia tarik aku dekat dengan dia. Rindu dia. Betul rindu.

*tearsdon'trundownplease!

Masa. Cepat lah berjalan. Supaya cepat jarak antara kami menjadi dekat. Dekat sedekatnya. 

Hati. Jangan berpaling dari dia. Sebab separuh hati aku ada pada dia.

Kamu. Jangan tinggalkan saya. Sebab tanpa kamu saya pun pergi.

#ruang masa dan jarak ini buat aku  takut. takut segalanya berubah dan apa yang aku dan dia impikan jadi kenangan yang menyakitkan. 

No comments:

Post a Comment