Monday, November 14, 2011

you was in relation with a lil girl

Heyya. How's your examination? Tak payah nak stress sangat tentang paper Math tu okey. Saya tahu kamu dah usaha sehabis mungkin. Tawakal je la. My best man takkan gagal kan. Sebab best man ada good girl yang selalu support :) Kehkehkeh.

Saya tahu kamu super busy sekarang dengan study. Bulan exam ni memang hidup lintang pukang sikit kan. Tidoq makan semua dah tak teratoq. So, saya pun macam malu nak kacau kamu. Ekekekeke. Tak kacau la sangat kan>.<

Maybe sebab kita lebih banyak mesej mesej dan mesej jadi bila kamu busy dan kurang layan saya, saya rasa macam erkkkk pelik lah. Bangun pagi tak ada mesej dari kamu, nak tidoq pun tak ada mesej dari kamu jugak. Sepanjang hari macam tertunggu2 kamu mesej ke call ke, tapi ...... Heeeeeee. It's okey. Saya faham. Tapi kamu faham2 lah anak mafia sorang ni, gengster2 jugak, tapi bab rindu ni, menangis jugak ~.~!

And you know what, it's 2 days already we're less connection and i start realize something! Saya terlalu menjadi gadis kecil  untuk kamu dan saya tahu kamu takkan bertahan lama kalau saya terus jadi gadis kecil ٩(×̯×)۶. Saya tahu stress kamu bercampur sekarang ni dengan perangai saya dan susah hati kamu tentang exam. 

Kalau boleh, saya nak jadi penyenang hati kamu tapi selalunya sebaliknya yang jadi. Huuu. It's so bad bad bad. Saya tak nak kehilangan kamu.

Kamu, doakan saya berubah. And i will work hard for it. I want to be your forever. Not for one night stand and everything gone :( 

#ini jujur dari hati saya. not just empty words. miss you A.

[Gambar] saya dan kamu. our happy time always playback in my eye


No comments:

Post a Comment