Saturday, April 21, 2012

Kalau satu hari nanti, takdir bawak Apiet pergi dari aku, apa jadi dekat aku? Macam mana hati aku? Can i still smile like nothing happen? Will i meet other guys? For me, Apiet being perfect as a man for me. Just me, never be perfect for him. For what had happened lately, my heart hurt so much. As much as i hurt Apiet with all suck thing i had done to him. 

Untuk masa depan, aku tak tahu pun apa akan jadi. Sumpah aku takut dengan masa depan aku dan Apiet. Masa depan hubungan kami. Aku tak tahu apa aku buat. I hurt him so much. Kalau aku hilang dia, kalau dia bukan dengan aku. 

Ya Allah, jika Engkau mengetahui bahawa hubungan aku dengan Apiet lebih baik bagi diriku dalam agama, kehidupan dan akhir urusanku, baik dalam waktu yang dekat mahupun yang akan datang, maka tetapkanlah ia bagiku dan mudahkanlah ia untukku.

No comments:

Post a Comment