Tuesday, April 26, 2011

bahagia

[Gambar] my smile only appear when you beside me

Sabtu dan Ahad lepas Mr. A balik kampung. Jadi tahap gedik aku meningkat secara tiba-tiba. Jerawat galak yang tak pernah timbul tiba-tiba berteduh elok kat pipi putih aku. Amboi. Peluang yang ada untuk kami jumpa, kami gunakan sepenuhnya melepaskan rindu. Lepas rindu bukan lepas sangap. Jangan biru sangat otak tu.

Hari pertama jumpa. Mr. A bawak aku pergi makan dekat kedai makan dekat depan taman rumah dia. Lepas tu kami pusing satu tasik. Agak bosan kami terus pergi tepi pantai. Amboi sweet kemain duduk tepi pantai sambil main luku kepala. Itu cara anak mafia macam aku berkasih sayang. Kamera henpon 2.0 megapiksel aku dah kami anggap macam DSLR harga ribu2 tu kemain bahagia snap gambar. Puas lepak tepi pantai kami balik.

Hari kedua jumpa. Mr. A dah tak tahu nak kemana. Jadi kami pergi satu tempat dalam hutan. Eh, bukan pergi buat benda tak senonoh. Dala hutan tu ramai orang pergi. Sebab ada gua. Ada sungai boleh mandi. Nama tempat tu Gua Kelam. Hehehe. Tapi sayang, titi runtuh jadi kami tak boleh masuk dalam gua. Kereta api pun tak jalan. Okey. Esok aku ingat nak ajak geng aku bakar je tempat tu. Senang. Tak dak la nanti ada pulak yang pergi sia-sia macam aku dengan Mr. A rasa. 

Lepas tu kami pergi makan kat kedai yang tak bagi sudu dan garfu kalau order nasi putih. Memang pure ciri2 kemelayuan kat kedai tu ajar pelanggan makan guna tangan. Lepas tu Mr. A bawa aku pergi tempat rekreasi ada bukit. Mr. A cabar aku panjat bukit tu. Sebagai anak mafia yang pantang dicabar, aku terus tarik tangan Mr. A ajak panjat sama2. 

Setengah jalan aku dah pancit. Gila kau pakai jeans, pakai kemeja, pakai selipar tiba-tiba panjat bukit. Memang goyang lutut oeky. Tapi aku kan anak mafia yang gigih. Lepas Mr. A peluk sikit belakang, cium dahi lebih kurang, terus semangat balik. Sampai puncak bukit, aku tersandar kat batu mintak nyawa. Penat dia tuhan ja yang tahu. Time penat tu, memang pesen aku mulut automatik membebel bukan-bukan. Mesti Mr. A penat layan perangai aku time tu. Hehehe. 

Sampai bawah, sebotol mineral aku langah dengan penuh gaya. Fuh. Nikmat.

Memang nanti kalau jodoh aku dengan Mr. A panjang, kami kawin dapat anak, dapat cucu. Bila cucu tanya nanti apa tok dulu masa muda2 time bercinta dengan tokwan tok buat apa? memang aku akan jawab dengan penuh gaya tok mafia time tu tok dengan tokwan dulu bercinta gaya ganas, kami panjat bukit time dating. Style kan cu. Hekhekhek. Kompem cucu2 kami ternganga terus ajak pakwe/awek masing2 panjat bukit jugak. Nasib la sapa yang kapel dengan cucu kami nanti. Hahaha.

Sekarang ni Mr. A dah ada kat Bangi. Lagi sebulan kot dia balik sini pula. Aku pun jadi anak mafia control ayu balik. Mesej dengan call ja pengubat rindu. Harap-harap Mr. A jaga diri baik2 kat sana. Tak gatal2 dengan awek lain. Bukan aku jeles. Cuma aku takut Mr. A dengan awek tu dapat pengalaman makan bata dari aku. Huhuhuhu.

Mr. A. Anak mafia ni sayang kamu. Rindu kamu tahu even baru sehari kamu balik pi Bangi. Cepat-cepat balik sini okey. Tak sabar nak beramas mesra lagi dengan aku. Aummmm.

#Mr. A bebai aku tak bagi url blog ni. kehkehkeh.

No comments:

Post a Comment