Tuesday, September 13, 2011

facebook ni kadang2 misteri tau.

Aku online facebook. Tapi bukan akaun aku. Akaun Mr. A. Kehkehkeh. Nampak tak aku sedang jadi stalker berjaya untuk pakwe aku. Purgh. Ekceli aku suka online akaun facebook Mr. A lagi sebab friends dalam akaun facebook dia lagi banyak dari aku jadi seronok sikit nak baca status2 orang yang kadang2 lawak kadang2 ada pengajaran kadang2 macam sial lah puih. Kuikuikuikui. 

So, aku pun usha2. Buka wall kawan dia yang ni, yang tu, tengok2 gambaq, lepas tu aku klik la profile dia. Jengjengjeng. ada status dia up pagi tadi, siap tag nama aku tapi sepanjang aku online akaun facebook aku haram tadak pun status yang Mr. A tag kat aku tu. Kat notification pun tadak. hampeh punya facebook. 

Lepastu bila aku tengok dekat privacy dia aku rasa macam nak lempang dia la pulak kan. Dah la up status tag orang apa semua lepas tu boleh pulak kan dia set privacy dia ja boleh baca. *facepalm. Abehtu apa guna tag. Kuikuikuikui. 

Dah la ayat dia kemain buat aku melting. Tuptup tak sampai pun kat aku. Kecewa jugak tau. Nasib baik online akaun facebook dia harini lepastu belek2 profile dia. Lepastu dapat baca status dia tu. Lepas tu aku rasa cam nak ajak dia kawen sekarang jugak. Wootwoot.


Tettttttttttttttttt. I told you Mr. A is candy. Sweet. And make me melting sometime. XOXO.

Oh ermm, aku ada baca quote lebih kurang macam ni la

if kita selalu sebut i love you bla bla bla kat someone, tuhan akan kurangkan rasa sayang kita kat someone tu.

Errrr, betulkah? Cuak sikit sebab aku selalu sangat cakap i love you, saya sayang kamu, bla bla bla kat Mr. A. Huuuuuuuuuuu. Jadi lepas ni taknak i love you saya sayang kamu bla bla bla lagi lah. Nak save sampai kami sah jadi yang halal untuk satu sama lain. Lepas tu memang lepas dendam i love you sampai muntah. Kuikuikui.  Boleh? =.=

Errrmm. Baby>.< Sorry sebab selalu je fikir bukan2 pasal kamu lepas tu touching sorang2 lepastu update entry bukan2. Meh sini nak peluk sikit. Peluk mintak maaf. Muah ~.^

#jangan lupa makan ubat tau. jangan makan galaxy tu pulak. puipuipui. harap kamu cepat sembuh dari demam.

No comments:

Post a Comment