Wednesday, September 21, 2011

hope we strong

Hey peeps =)

Aku sekarang dekat Shah Alam =) Erk, Shah Alam-Bangi? Dekat tak^.^ Nevermind. Kalau dekat 5 minit perjalanan pun belum tentu dapat jumpa. Dia busy~.~

Kadang2 aku takut faktor jarak dan masa yang buat aku dan dia jauh jadi punca benda buruk jadi. Ouh, mintak dijauhkan. Aku sayang hubungan kami ni. Biarlah jauh2 sekarang, susah2 nak jumpa sekarang, aku redha asalkan nanti, 1 day, sampai masa tu, aku dan dia akan dekat selalu, jadi yang halal untuk bersama, dan kami bersama selamanya.

Ouh, 18 September hari tu genap 9 bulan kami berdua=.='

Hari tu jugak aku pi interview UiTM. Harap2 bawak berkat. Aummm =)

Ouh, awal pagi tu kami Skype. Yay! Happy bila tengok muka dia kat screen. Rindu2. Lepastu macam senget aku boleh nangis. Dia la ni usik2 aku, buat ayat bagi aku sedih. Huwaaaaaa. Bila la nak jumpa dia. rindu sangat2 dah ni *.*

Heh. Sekarang ni nak taip panjang2 dah tadak idea. Tambah sekarang busy dengan budak2 kecit buas2 ni. Haih.

#Mr.A, nanti kita pegi tengok bini2ku genster nak? Saya kan gengster.. haha



No comments:

Post a Comment