Monday, September 12, 2011

tanda soal

18 September ni genap lah 9 bulan. Tapi kenapa saya rasa tak sedap. Macam ada yang tak kena. Selalunya perasaan saya selalu salah tapi entah lah.

Saya rasa macam kita makin jauh. Kamu macam dah lain. Macam bosan dengan saya. Tak tahu lah kalau saya yang tak boleh adapt dengan masa kamu yang sibuk tu. 

Betul, tak tipu. Kamu dah lain. 

Saya tak tahu la kalau2 ni perasaan saya ja. Tapi, kamu macam dah bosan dengan saya. Entah la. Kadang2 saya rasa saya yang lebih2 cari kamu. Yang nak melekat dengan kamu. Nak mesej 24/7. 

Mungkin perangai saya bukan macam kamu nak. Mungkin kamu dah mula muak dengan rutin kita. Mesej benda yang sama, bercakap benda yang sama. Yeah, im kinda a boring girl. Sorry.

Sorry if saya tulis benda yang merepek buat terguris hati kamu. 

Saya cuma nak kamu jujur dengan saya. Bagitau saya apa kamu rasa terhadap saya. Kadang2 saya rasa macam kamu terpaksa melayan saya. Atau kamu sedang paksa diri kamu untuk teruskan bersama saya.

Saya rindu Apiet yang dulu. 

Sungguh.

No comments:

Post a Comment