Monday, September 12, 2011

mesej di awal pagi

Tolak entry yang lepas yang emo macam nak mati. Ceh!

Pagi tadi, aku celik mata ja ada dua mesej. Dua2 dari Encik Superman. Yeah, sapa lagi lah yang nak mesej aku pagi2 selain dia. Kalau ada pun dari hotlink, maxis, 26333 on cinta apa jadah yang aku padam sebelum baca. Puih.

Mesej pertama tu mesej reply untuk last mesej aku semalam pagi tadi sebelum terlena. Mesej kedua yang buat aku eh suka la dengan mamat ni kadang2 macam tak peduli aku, kadang2 sweet gila. Aummm >.<

Dia bagitau aku dia tidoq then mimpi aku. Mimpi we had a happy family with a cute childs. Siap ada explain muka anak lelaki macam aku hidung macam dia. Kehkehkeh. Gila kau bangun tu memang senyum2 terus mesej selamat pagi kat dia. Hiks:)

*moga2 mimpi dia jadi kenyataan.

Terima kasih tuhan dah temukan aku dengan dia yang sangat membahagiakan. Dekatkan hatinya dengan hatiku, satukan cintanya dengan cintaku.

#kadang2 bila kita fikir orang kita sayang tak pedulikan kita, sebenarnya mereka lebih pedulikan kita dari kita pedulikan mereka.

No comments:

Post a Comment